top of page

Market Research Group

Public·418 members

(((SPORT###))) FCK mod Man United direkte tv 08.11.2023

24. okt. 2023 — 28. jul. 2023 — ... live stream 5(STREAMING#) FCK mod OB direkte live 05. LYNGBY BOLDKLUB - F. C. KØBENHAVN | EVENT(TV! ) ...

KommentarStefan Hilfling Larsen: Jeg tror ikke gernacho, og greenkeeperen på old Trafford er på julekort Det må få et efterspil, måske ikke fra UEFA, men så i United selv.. for man “ødelægger” sku da ikke sin “hjemmebane”. Der skal ten hag nok sige lidt store ord til ham. Det er både en svinestreg og usportslig opførelseOnana efter kampenOnana, der blev den store helt, har allerede sat ord på opgøret:- Jeg gør bare mit arbejde, det vigtigste er at vinde mod et stærkt hold. Det er dårlig stil, og det skal en United-spiller simpelthen holde sig for god til. tv-tip til ugen. Udsendes hver tirsdag. Du er nu tilmeldt Politiken Sport 3 timer siden. FCK kommer med advarsel inden kamp mod Manchester United. Sport. FCK. DK | Officiel hjemmeside F. C. København | Byens hold Stor europæisk aften i Parken. Onsdag kl. 21. 00 mod Manchester United. Gå til kampsiden · Gå til kampsiden Besøg tv. fck. Se alt det gode FCK TV-indhold,... UEFA Champions League, Fodbold - live streaming på Viaplay Tilføj tv-kanaler TV2, TV3, TV3+, DR — se alle 15 kanaler. 449 kr/md. *. Køb nu. Afslut, når du vil. Viaplay Film & Serier. Sport. Alle vores sportsrettigheder... Han har været udskældt. Og med rette. Men han skal også roses nu. Med rette. Det her var et glimt af verdensklasse. En målmand uden selvtillid, der stepper op på den allerstørste scene i en målmands største udstillingsvindue. Flot af United-keeperen, og jeg er ikke i tvivl om, det her er en stor forløsning for ham. / NicolaiSpørgsmålLisbeth: Sikke en chance men øv øv øv og atter øv. Havde ellers håbet til det sidsteSvar:Ja, en større chance får man jo ikke i fodbold. End et straffespark. Så jeg forstår din frustration, Lisbeth. MINUT FOR MINUT FC København taber knebent til 24. ærgerligt FCK ikke har nogen bedre skytter end ham, det er ubegribeligt at ham skal afslutte denne! Svar:Er du ikke liiiiiiidt hård her, Michael? Jeg er enig i, afslutningen er i målmandens højde, men det er stadig et kontrolleret og hårdt spark. Går Onana til den anden side, hylder vi jo Larsson. Jeg hælder til, at det er en god redning, men jeg går også med til at sige, at det ikke er godt, godt sparket. Manchester United FCK live direkte tv 24/10/2023 for 17 time 24. FCK skal møde slagent United-mandskab - Neestrup er for 11 timer siden — Har man ikke billetter til kampen i Parken, så kan den følges direkte på TV3+ og Viaplay fra klokken 21:00. Tags: Champions League · F.C. ... Tv-oversigt. Fodbold på tv for 8 timer siden — Manchester United – Manchester City. Viaplay.dk. Premier League. 17:30. Bayer Udlandet lokker: På sigt kan FCK ikke holde på ham. 5. Udlandet lokker: På sigt ... Manchester United - FCK 25. okt. 2023 — Manchester United - FCK | Live watchalong m. Jesper Christiansen Harry Maguire brilliant goal saved Man United vs Copenhagen. United 07 ... MINUT FOR MINUT FC København taber knebent til 24. okt. 2023 — Tirsdag aften tabte FC København 0-1 på udebane mod Manchester United i Champions League. FCK var igen tæt på et stort resultat i Champions ... FCK Manchester United live direkte 8 november 2023 TV for 3 timer siden — FCK Manchester United live direkte 8 november 2023 TV for 5 timer siden — F.C. København vs. Manchester United 2023-11-08 Onsdag 08/11 2023 ...

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

Members

bottom of page